»
Articole » Cum crestem lista de emailuri cu potentiali clienti?

Cum crestem lista de emailuri cu potentiali clienti?

Crearea propriu-zisa a unui website, fie el portal de prezentare, blog sau magazin online nu garanteaza atragerea de trafic. In conditiile in care piata dezvoltata a nisei ne aduce competitori deja bine consacrati ce impanzesc primele pagini ale motoarelor de cautare, este necesar sa atragem trafic spre site-ul nostru. O alternativa optima de a ajunge la clienti este reprezentata de email. Desigur, crearea unei liste de emailuri calitative, alcatuita doar din clienti posibil de a fi interesati de serviciile noastre nu se realizeaza peste noapte. De aceea, ti-am pregatit o serie de  sfaturi menite sa te ajute in acest sens.

Instrumente de trimitere a emailurilor

O lista redusa de emailuri nu impune un efort foarte mare pentru a fi abordata in maniera personalizata. Situatia se schimba complet atunci cand lista creste semnificativ. Nu doar ca nu vei mai dispune de timp, insa nu vei mai avea rabdare sa trimiti cate un email ficarei persoane in parte. Tu vei fi in continuare 1, in timp ce ei sunt sute, in continua crestere. Astfel, iti recomandam automatizarea emailurilor. Nu faci decat sa creezi continutul si sa il trimiti intregii liste, in doar cateva secunde.

Intrucat oamenii sunt imprevizibili, nu ezita sa experimentezi constant. Poti incerca sa trimiti newsletter de pe platforma website-ului, daca aceasta iti permite sau poti opta pentru diverse instrumente de email marketing, precum Mailchimp sau Active Campaign. Acestea ofera pachete gratuite, motiv pentru care testarea lor nu implica un efort financiar. 

Casuta de colectare a emailurilor

Casuta de colectare a emailurilor se poate concretiza fie printr-un formular, pop-up sau chiar un banner. Este necesar sa o plasezi intr-un loc in care atrage atentia vizitatorului, nicidecum acolo unde “nu il incurca”. Intradevar, nu e bine sa fie agasanta, insa nici greu de gasit. Un pop-up nu va fi deranjant daca se afiseaza o singura data si casuta de inchidere este vizibila.

De asemenea, atunci cand stabilesti unde plasezi aceasta casuta, ia in considerare studiile referitoare la comportamentul vizitatorilor pe website. Iar daca o anumita abordare nu functioneaza, nu e nimic. Testeaza in continuare, schimba abordarea, schimba culoarea sau fontul, pana in momentul in care sesizezi o schimbare.

Ofera continut informativ prin blog

Blogul poate fi o excelenta sursa de informatie pentru utilizatori si implicit, o buna sursa de trafic. Un continut relevant legat de domeniul tau de activitate, care ofera informatia necesara, va determina vizitatorii sa revina pe site. Pentru a trage utilizatori, poti oricand sa fii activ pe alte bloguri din aceeasi sfera, lasand comentarii pertinente si folositoare pentru publicul interesat.

Nu agasa abonatii cu emailuri nedorite

Nimic nu e mai riscant decat inducerea in eroare a utilizatorilor. In situatia in care le promiti un lucru si le oferi altul, este foarte posibil ca emailurile tale sa ajunga in folderul de Spam. In caseta de inscriere este recomandat sa mentionezi care este frecventa emailurilor ce urmeaza a fi primite si sa o respecti. Daca promiti ca acesta va primi cate un email saptamanal si ii scrii zilnic, se va simti agasat si va avea o atitudine “respingatoare” fata de afacerea ta.

Daca este posibil, ofera-le posibilitatea de a se abona la o categorie anume: un serviciu din gama larga pe care o detii, posibilele oferte si reduceri, blog etc. Astfel, inveti sa segmentezi usor lista si sa trimiti emailuri personalizate in functie de interesele fiecaruia. Increderea le va fi castigata, iar vizita lor, cu un pas mai aproape de a se concretiza.

In situatia in care poti sa contribui la lista noastra cu alte trucuri eficiente pentru cresterea eficienta a listei de emailuri cu potentiali clienti, nu ezita sa impartasesti cu noi din experienta ta, aici: https://goo.gl/BVgV2m.