»
Articole » Sistemul de Guestbook - Carte De Oaspeti

Sistemul de Guestbook - Carte De Oaspeti

Ii lipseste site-ului Tau web un INGREDIENT CHEIE pentru a mari semnificativ vanzarile? Cele mai multe site-uri nici nu realizeaza lipsa acestuia.

Lasa-i pe vizitatori sa se ocupe de marketingul paginii, cel putin de o parte a acestuia.

Cumparaturile facute online castiga din ce in ce mai mult teren, nu doar in cadrul produselor ci si al serviciilor. Cu o concurenta puternica, proprietarii paginilor web trebuie sa ia anumite masuri in ceea ce priveste aducerea potentialilor clienti pe site-ul lor.

Despre Guestbook

Numarul utilizatorilor de internet creste exponential, iar faptul de a avea pe pagina web o platforma in care vizitatorii sa se poata faca auziti este primordiala. Guestbook-ul este solutia ideala de a comunica cu clientii, de a-i asculta parerile si de a interactiona cu ei. Tot aici pot sa semnaleze dorintele lor, de exemplu despre ce si-ar dori sa citeasca in miniblogul din site.

Studiile arata ca 77% dintre cumparatorii online consulta parerile altora inainte de achizitionarea unui produs sau serviciu.

Promovezi o companie online? Acorda clientilor posibilitatea de a-si exprima parerile printr-un Guestbook si afla cum ii poti servi mai eficient.

Cu toate ca afisarea parerilor pozitive pe site este cea mai efectiva tactica de a mari vanzarile, aceasta este metoda cea mai putin utilizata de catre companii. Fara indoiala, cauza acestuia este teama de a primi pareri negative pe pagina. Insa, daca ne uitam mai de aproape, doar asa aflam direct despre eventualele greseli pe care le comitem in activitatea noastra. Astfel putem sa le corectam si sa ne imbunatatim semnificativ serviciile si sa nu uitam de faptul ca un client caruia i-am indreptat nemultumirea este un client de doua ori mai multumit si care, poate aduce la randul lui recomandari. Pe de alta parte, pare dubios ca o pagina web sa aiba doar pareri pozitive.

Cu cat aduni mai multe pareri pozitive cu atat potentialii clienti vor fi mai increzatori in a cumpara produsele sau serviciile oferite. Mai mult, fiecare client are pareri diferite, astfel, publicului larg ii vor fi prezentate diverse avantaje ale produselor ce se regasesc pe site.

Noi credem ca un Guestbook este de asemenea o modalitate excelenta de networking, de a intra in discutii cu persoane care impart aceeasi pareri cu ale noastre. Astfel, fiecare Guestbook poarta potentialul de a forma o comunitate din clientii site-ului, determinand vizitatorii sa se reintoarca pe pagina.

Parerile clientilor au un impact semnificativ, indiferent de industria in care isi desfasoara o companie activitatea. Un exemplu elocvent este turismul: o cazare care are 1-5 pareri de la oaspeti, primeste cu 23% mai multe solicitari, iar o cazare care are 6-10 pareri de la oaspeti primeste de pana la 41% mai multe solicitari de rezervare.

O lista lunga de beneficii si cateva statistici nu sunt indeajuns de convingatoare pentru client, pentru a achizitiona un anumit produs sau serviciu.
Romanii sunt sceptici in ceea ce priveste achizitionarea unor produse fara a le vedea in realitate, asadar, parerile pozitive a cumparatorilor anteriori este ceea ce ii asigura ca isi vor cheltui banii istet.

Un alt beneficiu extrem de important in adunarea parerilor este construirea unei baze de date de adrese de email care se poate folosi ulterior pentru campaniile de e-mail marketing.

Serviciile de creare site web permit gestionarea unor multitudini de pagini, asadar stim ca parerile nu se aduna usor in prima perioada dupa lansarea site-ului. Pentru a creste numarul parerilor, puteti oferi o promotie, o oferta speciala sau o reducere vizitatorilor sau clientilor care isi exprima opinia.

Avantajele unui Guestbook

Sa recapitulam, deci, ce avantaje presupune includerea unui Guestbook pe pagina ta web:
  • Este o tehnica eficienta de sales - fara a parea insistent. Vrei sa faci vanzari, ceea ce este evident, asadar site-ul tau va contine anumite materiale sales, de promotie. Insa oamenilor nu le place sa le vindem ceva, astfel trebuie sa trezim in ei altfel dorinta de a cumpara. Citind pareri pozitive, acestea vor inspira incredere si vizitatorii vor fi mai predispusi spre a cumpara.
  • Testimonialele poarta diverse beneficii precum produsele sau serviciile tale. Nu fiecare client aprecieaza acelasi lucru la produsul achizitionat. Daca fiecare client distribuie parerea despre ce beneficii i-a adus produsul Tau, vei putea sa atragi atentia mai multor tipuri de consumatori.
  • Un testimonial bun intareste credibilitatea castigand increderea vizitatorilor. Arata vizitatorilor tai cum clientii anteriori au rezolvat o problema cu ajutorul serviciilor sau produselor tale si ca scopul tau este sa multumesti clientii.
  •  Testimonialele din Guestbook inseamna continut gratuit pentru site-ul Tau! Mai mult, continutul actualizat in permanenta, are un impact extrem de puternic, nu doar in ochii vizitatorilor dar si al motoarelor de cautare. Abilitatea de a genera pareri este deci benefica din mai multe puncte de vedere.
  • Motoarele de cautare, precum Google se folosesc de miliarde de factori in algoritmul lor, determinand pozitia unui site in lista de rezultate a cautarilor. Testimonialele ajuta la o mai buna pozitionare a paginii Tale web, prin includerea acestuia pe platforme terte, precum Google My Business sau inregistrandu-l intre Google Trusted Stores

Cum arata un Testimonial Valoros?

Testimonialele trebuie sa fie specifice: sa numeasca produsul la care se refera, sa provina de la un client cu nume valid, sa aiba o adresa de email corecta si sa specifice beneficiul pe care la adus cumparatorului.
Fara aceste mentiuni, parerea postata nu va avea impactul dorit, fiindca ii va lipsi puterea de convingere. Testimonialele bune ar trebui sa contina valori masurabile, precum cat timp sau bani s-au economisit in urma achizitionarii serviciului sau produsului.

In ansamblu, suntem de parere ca avantajele unui guestbook sunt mult mai convingatoare decat teama de a primi pareri negative pe site, asadar recomandam includerea acestuia pe site-ul Tau web.