»
Articole » Ce este Un Site Multilingv?

Ce este Un Site Multilingv?

Obiectivul fiecarui site web este sa aiba audienta cat mai mare si sa fie inteleasa de un public diversificat. Un website multilingv inseamna ca paginile web au continutul lor disponibil in mai multe limbi decat una. Popularul site Booking.com este un pionier in ceea ce priveste site-urile multilingve, contunutul acestuia fiind disponibil in 35 de limbi.

Oamenii prefera sa navigheze pe site-uri web care sunt traduse si in limba lor natala, indiferent daca este vorba de a cauta informatii sau efectiv sa cumpere anumite produse. In multe culturi exista neincredere fata de cumparaturile online si este valabila regula “daca nu inteleg, nu cumpar”. Experienta cu mediul online se bazeaza pe limba lor natala care ajuta clientii sa se simta in siguranta in procesul de achizitionare de bunuri sau servicii.
 

Cand Trebuie sa Alegi ca Site-ul Tau sa Fie in mai Multe Limbi?

Site-ul multilingv va deveni o necesitate pentru intreprinderi si organizatii pe masura ce procesul de internationalizare se intensifica.
O multitudine de companii fac tot posibilul de a atinge o pozitie buna in motoarele de  cautare insa ignora solutia de a traduce continutul site-ului in diferite limbi. Numarul utilizatorilor de internet continua sa creasca iar internetul a devenit implicit punctul de apel pentru intreprinderi si persoane fizice in cautare de bunuri, servicii sau informatii despre acestea.

Sfaturi Pentru Traduceri

Ca sa traduci site-ul tau in alte limbi trebuie sa consulti strategia ta de extindere a companiei. Astfel vei putea cu usurinta sa identifici in ce limba va trebui sa traduci continutul paginii. In Romania este indicat traducerea paginilor in engleza, maghiara, germana, franceza eventual italiana si spaniola.

Este foarte important sa delimitam traducerile. Fiecare pagina trebuie sa fie tradusa individual si sa nu amestecam limbile. Astfel fiecare vizitator va sti unde sa caute informatiile relevante pentru el.
Ultimul dar nu cel din urma sfat este sa apelam la un specialist in ceea ce priveste traducerile. Google Translate ne poate fi de folos cand traducem spontan un cuvant, insa un vizitator cu limba natata isi va da seama instantaneu daca un text tradus nu este in regula. Astfel, ca sa nu stricam imaginea online a companiei, trebuie sa avem mare grija ca toate traducerile sa fie corecte atat ortografic cat si gramatical.

 Domenii de Activitate

Un site tradus in mai multe limbi este benefic in multe domenii de activitate, nu doar pentru site-urile de comert electronic cum ne-am imagina. Se pot enumera multe beneficii si in cazul turismului si a calatoriilor de exemplu, unde faptul de a oferi turistilor informatii in limba lor natala va insemna un enorm avantaj competitiv in fata concurentilor. Avantajele nu sunt putine nici in cazul organizatiilor sau asociatiilor.

Extinderea serviciilor de e-commerce dincolo de granite pare a fi calea de urmat pentru fiecare site de comert electronic de succes. Cresterea competitivitatii internationale este cel mai important motiv pentru a avea o pagina web multilingv este de a tine competitia la distanta. Este important sa faci acest un pas inaintea competitorilor. Acesta iti va da ocazia sa fi tu primul din domeniul tau de activitate cu care se intalneste audienta internationala. Vei putea sa iti prezinti produsele sau serviciile unui numar mai mare de potentiali clienti doborand barierele lingvistice si interculturale.

Beneficiile unui Site Multilingv

Poate ai o idee revolutionara si acum te gandesti sa apelezi la serviciile unei companii de creare site web. Vei avea multe decizii de luat in legatura cu acesta iar noi te ajutam sa stii beneficiile unui site multilingv:
  • Un site multilingv este dovada ca acestei companii ii pasa de clienti si vor sa ii ofere toate informatiile posibile intr-un mod cat mai convenabil. Acest gest nu va ramane fara rasplata: pe langa traficul crescut si vanzarile se vor mari considerabil.
  • Pe termen lung vei putea sa iti creezi noi cunostinte si de ce nu, o noua retea de afiliati.
  • Iarasi revenim la principiile SEO. O pagina tradusa in mai multe limbi va insemna pozitii mai inaintate in motoarele de cautare. Acesta nu trebui sa fie insa continut identic, ci personalizat pentru audienta.
Ce continut ii ofera pagina ta vizitatorilor? Oare acum ar fi momentul ideal sa optezi pentru un site multilingv?