Revanzatorii / Clientii ( magazine fizice, clienti sau magazinele online) isi creaza un cont in platforma (Date Fiscale, Date de contact, Date de livrare).
Clientii / Revanzatorii ( Aprobati ) se conecteaza la platforma cu un user si o parola unde pot: vizualiza, descarca stocul de produse actualizat, pot efectua comenzi online, pot vizualiza rapoarte si documente financiare si pot interactiona cu furnizorul prin intermediul mesageriei .
In cazul vanzarii de produse Platforma are inclus suportul necesar pentru conceptul de "drop shipping" prin care distribuitorul livreaza marfa catre clientul final in numele Revanzatorului, economisindu-se astfel costurile de transport cat si timpul de livrare .
Platformele B2B se proiecteaza si dezvolta personalizat de la zero (fara a ne folosi template-uri) in functie de nevoile domeniului de activitate, nu au nici o limita in utilizare, dupa finalizare nu necesita abonamente pentru folosirea lor si vei beneficia de o platforma proprie scalabila si extensibila creata pentru tine prin care avem solutii pentru implementarea tuturor cerintelor, ideilor si planurilor tale.
Vom analiza cerintele tale si in functie de domeniul de activitate vom veni in intampinarea ta cu propuneri de module si optiuni ce poate sa le contina magazinul online B2B.